- isn = "03601315"
- Artículo:
Does supporting multiple student strategies lead to greater learning and motivation? Investigating a source of complexity in the architecture of intelligent tutoring systems
- Autor:
Maaike Waalkens
Vincent Aleven
Niels Taatgen
- Página:
159
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984430
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Subject line preferences and other factors contributing to coherence and interaction in student discussion forums
- Autor:
Julie Skogs
- Página:
172
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984431
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distributed Teaching Presence and communicative patterns in asynchronous learning: Name versus reply networks
- Autor:
Anna Engel
CÈsar Coll
Alfonso Bustos
- Página:
184
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984432
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational and social correlates of the digital divide for rural and urban children: A study on primary school students in a provincial city of China
- Autor:
Yan Li
Maria Ranieri
- Página:
197
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984433
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Game-like language learning in 3-D virtual environments
- Autor:
Anke Berns
Antonio Gonzalez-Pardo
David Camacho
- Página:
210
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984434
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo