1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Does supporting multiple student strategies lead to greater learning and motivation? Investigating a source of complexity in the architecture of intelligent tutoring systems

Autor:

Maaike Waalkens

Vincent Aleven

Niels Taatgen

Página:

159

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984430
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Subject line preferences and other factors contributing to coherence and interaction in student discussion forums

Autor:

Julie Skogs

Página:

172

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984431
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Distributed Teaching Presence and communicative patterns in asynchronous learning: Name versus reply networks

Autor:

Anna Engel

CÈsar Coll

Alfonso Bustos

Página:

184

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984432
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Educational and social correlates of the digital divide for rural and urban children: A study on primary school students in a provincial city of China

Autor:

Yan Li

Maria Ranieri

Página:

197

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984433
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Game-like language learning in 3-D virtual environments

Autor:

Anke Berns

Antonio Gonzalez-Pardo

David Camacho

Página:

210

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984434
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo