1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

The effects of inspecting and constructing part-task-specific visualizations on team and individual learning

Autor:

Bert Slof

Gijsbert Erkens

Paul A. Kirschner

Página:

221

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984435
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of short formative diagnostic web quizzes with minimal feedback

Autor:

Olle B‰lter

Emma Enstrˆm

Bernhard Klingenberg

Página:

234

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984436
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of blended e-learning on undergraduate academic essay writing in English (L2)

Autor:

Nicholas Ferriman

Página:

243

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984437
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in cognitive load and competition anxiety affect 6th grade students' attitude toward playing and intention to play at a sequential or synchronous game

Autor:

Ming-Yueh Hwang

Jon-Chao Hong

Hao-Yueh Cheng

Página:

254

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984438
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of positive feedback in a constraint-based intelligent tutoring system

Autor:

Antonija Mitrovic

Stellan Ohlsson

Devon K. Barrow

Página:

264

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984439
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo