- isn = "03601315"
- Artículo:
Facilitating argumentative knowledge construction through a transactive discussion script in CSCL
- Autor:
Omid Noroozi
Armin Weinberger
Harm J.A. Biemans
- Página:
59
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984460
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mobile learning technology based on iOS devices to support students with special education needs
- Autor:
?lvaro Fernßndez-L?pez
Mar?a Jos? Rodr?guez-F?rtiz
Mar?a Luisa Rodr?guez-Almendros
- Página:
77
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984461
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Surveying FIFA instructors' behavioral intention toward the Multimedia Teaching Materials
- Autor:
M. Armenteros
Shu-Sheng Liaw
M. Fernßndez
- Página:
91
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using theoretical models to examine the acceptance behavior of mobile phone messaging to enhance parentûteacher interactions
- Autor:
Li-Hsing Ho
Chang-Liang Hung
Hui-Chun Chen
- Página:
105
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984463
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SLurtles: Supporting constructionist learning in Second Life
- Autor:
Carina Girvan
Brendan Tangney
Timothy Savage
- Página:
115
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984464
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo