- isn = "03601315"
- Artículo:
Evaluating the use and impact of lecture recording in undergraduates: Evidence for distinct approaches by different groups of students
- Autor:
Wendy Leadbeater
Tom Shuttleworth
John Couperthwaite
- Página:
185
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984470
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
User acceptance of YouTube for procedural learning: An extension of the Technology Acceptance Model
- Autor:
Doo Young Lee
Mark R. Lehto
- Página:
193
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984471
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of blended learning with a CMS on the development of autonomous learning: A case study of different degrees of autonomy achieved by individual learners
- Autor:
Navaporn S. Snodin
- Página:
209
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984472
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An online self-administered social skills training for young adults: Results from a pilot study
- Autor:
Mario Lehenbauer
Oswald D. Kothgassner
Ilse Kryspin-Exner
- Página:
217
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984473
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Paradoxical effects of feedback in international online reciprocal peer tutoring
- Autor:
K.J. Topping
R. Dehkinet
S. Blanch
- Página:
225
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 984474
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo