1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Evaluating the use and impact of lecture recording in undergraduates: Evidence for distinct approaches by different groups of students

Autor:

Wendy Leadbeater

Tom Shuttleworth

John Couperthwaite

Página:

185

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984470
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

User acceptance of YouTube for procedural learning: An extension of the Technology Acceptance Model

Autor:

Doo Young Lee

Mark R. Lehto

Página:

193

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984471
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of blended learning with a CMS on the development of autonomous learning: A case study of different degrees of autonomy achieved by individual learners

Autor:

Navaporn S. Snodin

Página:

209

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984472
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An online self-administered social skills training for young adults: Results from a pilot study

Autor:

Mario Lehenbauer

Oswald D. Kothgassner

Ilse Kryspin-Exner

Página:

217

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984473
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Paradoxical effects of feedback in international online reciprocal peer tutoring

Autor:

K.J. Topping

R. Dehkinet

S. Blanch

Página:

225

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo