1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Effects of synchronous and asynchronous computer-mediated communication (CMC) oral conversations on English language learners' discourse functions

Autor:

Ali Farhan AbuSeileek

Khaleel Qatawneh

Página:

181

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984495
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What influences geography teachers' usage of geographic information systems? A structural equation analysis

Autor:

Jinn-Guey Lay

Yu-Lin Chi

Yeu-Sheng Hsieh

Página:

191

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984496
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The relationships among group size, participation, and performance of programming language learning supported with online forums

Autor:

Ruey-Shiang Shaw

Página:

196

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984497
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Tracking learners' visual attention during a multimedia presentation in a real classroom

Autor:

Fang-Ying Yang

Chun-Yen Chang

Wan-Ru Chien

Página:

208

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984498
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the effects of field dependence–independence on learners' problem-solving performance and interaction with a computer modeling tool: Implications for the design of joint cognitive systems

Autor:

Charoula Angeli

Página:

221

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984499
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo