- isn = "03601315"
- Artículo:
Effects of synchronous and asynchronous computer-mediated communication (CMC) oral conversations on English language learners' discourse functions
- Autor:
Ali Farhan AbuSeileek
Khaleel Qatawneh
- Página:
181
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984495
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What influences geography teachers' usage of geographic information systems? A structural equation analysis
- Autor:
Jinn-Guey Lay
Yu-Lin Chi
Yeu-Sheng Hsieh
- Página:
191
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984496
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationships among group size, participation, and performance of programming language learning supported with online forums
- Autor:
Ruey-Shiang Shaw
- Página:
196
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984497
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tracking learners' visual attention during a multimedia presentation in a real classroom
- Autor:
Fang-Ying Yang
Chun-Yen Chang
Wan-Ru Chien
- Página:
208
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984498
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the effects of field dependence–independence on learners' problem-solving performance and interaction with a computer modeling tool: Implications for the design of joint cognitive systems
- Autor:
Charoula Angeli
- Página:
221
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
62
- Periodo:
marzo 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-03.txt
- Documento número 984499
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo