1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

The interrelationship of emotion and cognition when students undertake collaborative group work online: An interdisciplinary approach

Autor:

Kathy Robinson

Página:

298

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984505
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of peer learning behaviors using multiple representations in virtual reality and their impacts on geometry problem solving

Autor:

Wu-Yuin Hwang

Shih-Shin Hu

Página:

308

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984506
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Trust as a learning facilitator that affects students' learning performance in the Facebook community: An investigation in a business planning writing course

Autor:

Wen-Long Chang

Chun-Yi Lee

Página:

320

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

62

Periodo:

marzo 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-03.txt

  • Documento número 984507
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Team members' perceptions of online teamwork learning experiences and building teamwork trust: A qualitative study

Autor:

Hung Wei Tseng

Hsin-Te Yeh

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984508
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social networking sites and cognitive abilities: Do they make you smarter?

Autor:

Tracy Packiam Alloway

John Horton

Ross G. Alloway

Página:

10

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984509
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo