1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Visual design guidelines for improving learning from dynamic and interactive digital text

Autor:

Sung-Hee Jin

Página:

248

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984530
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Electronic versus traditional print textbooks: A comparison study on the influence of university students' learning

Autor:

Amanda J. Rockinson- Szapkiw

Jennifer Courduff

Kimberly Carter

Página:

259

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984531
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Semantic Web-based authoring tool to facilitate the planning of collaborative learning scenarios compliant with learning theories

Autor:

Seiji Isotani

Riichiro Mizoguchi

Sadao Isotani

Página:

267

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984532
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A blended learning environment for individualized English listening and speaking integrating critical thinking

Autor:

Ya-Ting Carolyn Yang

Ya-Chin Chuang

Lung-Yu Li

Página:

285

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984533
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived playfulness, gender differences and technology acceptance model in a blended learning scenario

Autor:

Antonio Padilla-Meléndez

Ana Rosa del Aguila-Obra

Aurora Garrido-Moreno

Página:

306

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 984534
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo