- isn = "03601315"
- Artículo:
Interactive stories and exercises with dynamic feedback for improving reading comprehension skills in deaf children
- Autor:
Ornella Mich
Emanuele Pianta
Nadia Mana
- Página:
34
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984565
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning about locomotion patterns: Effective use of multiple pictures and motion-indicating arrows
- Autor:
Birgit Imhof
Katharina Scheiter
J÷rg Edelmann
- Página:
45
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984566
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ôClickersö and metacognition: A quasi-experimental comparative study about metacognitive self-regulation and use of electronic feedback devices
- Autor:
Melanie Brady
Helena Seli
Jane Rosenthal
- Página:
56
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984567
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the effects of professors' pedagogical development with Clicker Assessment and Feedback technologies and the impact on students' engagement and learning in higher education
- Autor:
Jae Hoon Han
Adam Finkelstein
- Página:
64
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984568
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Model of conceptual change for INQPRO: A Bayesian Network approach
- Autor:
Choo-Yee Ting
Yok-Cheng Sam
Chee-Onn Wong
- Página:
77
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984569
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo