1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Interactive stories and exercises with dynamic feedback for improving reading comprehension skills in deaf children

Autor:

Ornella Mich

Emanuele Pianta

Nadia Mana

Página:

34

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984565
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning about locomotion patterns: Effective use of multiple pictures and motion-indicating arrows

Autor:

Birgit Imhof

Katharina Scheiter

J÷rg Edelmann

Página:

45

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984566
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

ôClickersö and metacognition: A quasi-experimental comparative study about metacognitive self-regulation and use of electronic feedback devices

Autor:

Melanie Brady

Helena Seli

Jane Rosenthal

Página:

56

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984567
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Understanding the effects of professors' pedagogical development with Clicker Assessment and Feedback technologies and the impact on students' engagement and learning in higher education

Autor:

Jae Hoon Han

Adam Finkelstein

Página:

64

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984568
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Model of conceptual change for INQPRO: A Bayesian Network approach

Autor:

Choo-Yee Ting

Yok-Cheng Sam

Chee-Onn Wong

Página:

77

Publicación:

Computers & Education

Número:

65

Periodo:

julio 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-07.txt

  • Documento número 984569
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo