- isn = "03601315"
- Artículo:
Identifying Areas of Tension in the field of technology-enhanced learning: Results of an international Delphi study
- Autor:
Christine Plesch
Celia Kaendler
Nikol Rummel
- Página:
92
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
65
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-07.txt
- Documento número 984570
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a blog based parent involvement approach by parents
- Autor:
Zehra Ozcinar
Nihat Ekizoglu
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984571
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' implementation of a game-based biotechnology curriculum
- Autor:
Jennifer L. Eastwood
Troy D. Sadler
- Página:
11
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984572
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A constructivist computational platform to support mathematics education in elementary school
- Autor:
I. Garcia
C. Pacheco
- Página:
25
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984573
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online formative assessments with social network awareness
- Autor:
Jian-Wei Lin
Yuan-Cheng Lai
- Página:
40
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984574
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo