- isn = "03601315"
- Artículo:
Effect of different score reports of Web-based formative test on students' self-regulated learning
- Autor:
Xiaoling Zou
Xuning Zhang
- Página:
54
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984575
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Application of linear mixed-effect models for the analysis of exam scores: Online video associated with higher scores for undergraduate students with lower grades
- Autor:
Josée Dupuis
Josée Coutu
Odette Laneuville
- Página:
64
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984576
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using the saliency-based model to design a digital archaeological game to motivate players' intention to visit the digital archives of Taiwan's natural science museum
- Autor:
Jon-Chao Hong
Ming-Yueh Hwang
Yu-Ju Chen
- Página:
74
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 984577
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Foster strengths and circumvent weaknesses: Advantages and disadvantages of online versus face-to-face subgroup discourse
- Autor:
Mingzhu Qiu
Douglas McDougall
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984578
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of uncertainty on learning in game-like environments
- Autor:
Erol Ozcelik
Nergiz Ercil Cagiltay
Nese Sahin Ozcelik
- Página:
12
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
67
- Periodo:
septiembre 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-09.txt
- Documento número 984579
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
- Enlace directo