1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

WISEngineering: Supporting precollege engineering design and mathematical understanding

Autor:

Jennifer L. Chiu

Peter T. Malcolm

Deborah Hecht

Página:

142

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984590
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Digital game-based learning: Impact of instructions and feedback on motivation and learning effectiveness

Autor:

S. Erhel

E. Jamet

Página:

156

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984591
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The indirect effects of online social entertainment and information seeking activities on reading literacy

Autor:

Yuan-Hsuan Lee

Jiun-Yu Wu

Página:

168

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984592
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Toward the effective use of educational program animations: The roles of student's engagement and topic complexity

Autor:

Jaime Urquiza-Fuentes

J. Ángel Velázquez-Iturbide

Página:

178

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984593
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining social adjustment to college in the age of social media: Factors influencing successful transitions and persistence

Autor:

Rebecca Gray

Jessica Vitak

Emily W. Easton

Página:

193

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 984594
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo