1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

The effect of reflective learning e-journals on reading comprehension and communication in language learning

Autor:

Mei-Mei Chang

Mei-Chen Lin

Página:

124

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984610
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer versus expert feedback: An investigation of the quality of peer feedback among secondary school students

Autor:

Tasos Hovardas

Olia E. Tsivitanidou

Zacharias C. Zacharia

Página:

133

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984611
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How patterns support computer-mediated exchange of knowledge-in-use

Autor:

Franziska Bokhorst

Johannes Moskaliuk

Ulrike Cress

Página:

153

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984612
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing teachers, changing students? The impact of a teacher-focused intervention on students' computer usage, attitudes, and anxiety

Autor:

Philip A. Gibson

Kristi Stringer

Shelia R. Cotten

Página:

165

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984613
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children's engagement with educational iPad apps: Insights from a Spanish classroom

Autor:

Natalia Kucirkova

David Messer

Página:

175

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

71

Número:

1

Periodo:

February 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-02.txt

  • Documento número 984614
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo