- isn = "03601315"
- Artículo:
The relationship between technology leadership strategies and effectiveness of school administration: An empirical study
- Autor:
Chih-Hsiang Weng
Yao Tang
- Página:
91
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984665
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group awareness support and argumentation scripts for individual preparation of arguments in Facebook
- Autor:
Dimitra Tsovaltzi
Thomas Puhl
Raluca Judele
- Página:
108
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984666
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The added value of a gaming context and intelligent adaptation for a mobile learning application for vocabulary learning
- Autor:
Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Pepijn Hoogendoorn
- Página:
119
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984667
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivating factors in online language teacher education in southern Argentina
- Autor:
Darío Luis Banegas
Graciela I. Manzur Busleimán
- Página:
31
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984668
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Epistemic evaluation and comprehension of web-source information on controversial science-related topics: Effects of a short-term instructional intervention
- Autor:
Lucia Mason, Andrea Anahi Junyent
Maria Caterina Tornatora
- Página:
143
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 984669
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo