- importsource = "00131784-2009-11.txt"
- Artículo:
Those persisten gaps
- Autor:
Paul E. Barton
Richard J. Coley
- Resumen:
Inequitable school conditions are just part of the problem
- Página:
18
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635302
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do our kids have nature – déficit disorder?
- Autor:
Richard Louv
- Resumen:
A garden, a park, a Woods, all can be places to find wholeness
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Coordinated school health: getting it al together
- Autor:
Joyce V. Fetro
Connie Givens
Kellie Carrolt
- Resumen:
The Tennessee story shows what can be acomplished when a state makes health priority
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Taking charge of school wellness
- Autor:
David Satcher
- Resumen:
A former surgeon general lays out the scope of student health concerns ans describes how schools can take action
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sleep: The E-ZZZ intervention
- Autor:
Chisrti A. Bergin
David A. Bergin
- Resumen:
Memory, self – control, speed of thinkings?
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo