1. importsource = "00131784-2009-11.txt"
Se encontraron 73 resultados.
Artículo:

Those persisten gaps

Autor:

Paul E. Barton

Richard J. Coley

Resumen:

Inequitable school conditions are just part of the problem

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009 – Enero 2010

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 635302
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do our kids have nature – déficit disorder?

Autor:

Richard Louv

Resumen:

A garden, a park, a Woods, all can be places to find wholeness

Página:

24

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009 – Enero 2010

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 635303
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Coordinated school health: getting it al together

Autor:

Joyce V. Fetro

Connie Givens

Kellie Carrolt

Resumen:

The Tennessee story shows what can be acomplished when a state makes health priority

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009 – Enero 2010

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 635304
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taking charge of school wellness

Autor:

David Satcher

Resumen:

A former surgeon general lays out the scope of student health concerns ans describes how schools can take action

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009 – Enero 2010

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 635305
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sleep: The E-ZZZ intervention

Autor:

Chisrti A. Bergin

David A. Bergin

Resumen:

Memory, self – control, speed of thinkings?

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2009 – Enero 2010

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 635306
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
  • Enlace directo