- importsource = "00219584-2008-02.txt"
- Artículo:
A Simple Experiment in the Separation of a Solid-Phase Mixture and Infrared Spectroscopy for Introductory Chemistry
- Autor:
Paul S. Szalay
- Página:
285
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246809
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer Mentoring in the General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories. The Pinacol Rearrangement: An Exercise in NMR and IR Spectroscopy for General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories
- Autor:
Caleb A. Arrington
Jameica B. Hill
Ramin Radfar
David M. Whisnant
Charles G. Bass
- Página:
288
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246810
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hydrolysis Studies and Quantitative Determination of Aluminum Ions Using 27Al NMR. An Undergraduate Analytical Chemistry Experiment
- Autor:
Maria A. Curtin
Laura R. Ingalls
Andrew Campbell
Magdalena James-Pederson
- Página:
291
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246811
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Are 1H NMR Integrations Not Perfect? An Inquiry-Based Exercise for Exploring the Relationship Between Spin Dynamics and NMR Integration in the Organic Lab
- Autor:
Haim Weizman
- Página:
294
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246812
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Does Inquiry-Based Instruction Affect Teaching Majors' Views about Teaching and Learning Science?
- Autor:
Michael J. Sanger
- Página:
297
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
85
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2008
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2008-02.txt
- Documento número 246813
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
- Enlace directo