1. importsource = "00219584-2008-02.txt"
Se encontraron 147 resultados.
Artículo:

A Simple Experiment in the Separation of a Solid-Phase Mixture and Infrared Spectroscopy for Introductory Chemistry

Autor:

Paul S. Szalay

Página:

285

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-02.txt

  • Documento número 246809
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer Mentoring in the General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories. The Pinacol Rearrangement: An Exercise in NMR and IR Spectroscopy for General Chemistry and Organic Chemistry Laboratories

Autor:

Caleb A. Arrington

Jameica B. Hill

Ramin Radfar

David M. Whisnant

Charles G. Bass

Página:

288

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-02.txt

  • Documento número 246810
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Hydrolysis Studies and Quantitative Determination of Aluminum Ions Using 27Al NMR. An Undergraduate Analytical Chemistry Experiment

Autor:

Maria A. Curtin

Laura R. Ingalls

Andrew Campbell

Magdalena James-Pederson

Página:

291

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-02.txt

  • Documento número 246811
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Are 1H NMR Integrations Not Perfect? An Inquiry-Based Exercise for Exploring the Relationship Between Spin Dynamics and NMR Integration in the Organic Lab

Autor:

Haim Weizman

Página:

294

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-02.txt

  • Documento número 246812
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How Does Inquiry-Based Instruction Affect Teaching Majors' Views about Teaching and Learning Science?

Autor:

Michael J. Sanger

Página:

297

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

85

Número:

2

Periodo:

febrero 2008

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2008-02.txt

  • Documento número 246813
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
  • Enlace directo