1. importsource = "00219584-2013-04.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

Implementing Process-Oriented, Guided-Inquiry Learning for the First Time: Adaptations and Short-Term Impacts on Students’ Attitude and Performance

Autor:

Anthony Chase

Deblina Pakhira

Marilyne Stains

Página:

409

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-04.txt

  • Documento número 1141736
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing and Implementing an Interdisciplinary Air Pollution Workshop To Reach and Engage Rural High School Students in Science

Autor:

Alena Kubátová

Daphne E. Pedersen

Página:

417

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-04.txt

  • Documento número 1141737
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Green Goggles: Designing and Teaching a General Chemistry Course to Nonmajors Using a Green Chemistry Approach

Autor:

Sarah Prescott

Página:

423

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-04.txt

  • Documento número 1141738
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Green Chemistry and Sustainability: An Undergraduate Course for Science and Nonscience Majors

Autor:

Erin M. Gross

Página:

429

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-04.txt

  • Documento número 1141739
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Holistic Metrics for Assessment of the Greenness of Chemical Reactions in the Context of Chemical Education

Autor:

M. Gabriela T. C. Ribeiro

Adélio A. S. C. Machado

Página:

432

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

90

Número:

4

Periodo:

abril 2013

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2013-04.txt

  • Documento número 1141740
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
  • Enlace directo