1. importsource = "00219584-2014-03.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

The Biology and Chemistry of Brewing: An Interdisciplinary Course

Autor:

Paul D. Hooker

William A. Deutschman

Brian J. Avery

Página:

336

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 1142083
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Offering a Forensic Science Camp To Introduce and Engage High School Students in Interdisciplinary Science Topics

Autor:

Linda Ahrenkiel

Martin Worm-Leonhard

Página:

340

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 1142084
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

CSI–Chocolate Science Investigation and the Case of the Recipe Rip-Off: Using an Extended Problem-Based Scenario To Enhance High School Students’ Science Engagement

Autor:

Peter D. Marle

Lisa Decker

Victoria Taylor

Página:

345

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 1142085
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unpacking the Meaning of the Mole Concept for Secondary School Teachers and Students

Autor:

Su-Chi Fang

Christina Hart

David Clarke

Página:

351

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 1142086
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

uRespond: iPad as Interactive, Personal Response System

Autor:

Samuel P. Bryfczynski

Rebecca Brown

Josiah Hester

Página:

357

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 1142087
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
  • Enlace directo