- importsource = "00219584-2014-06.txt"
- Artículo:
Examining Evidence for External and Consequential Validity of the First Term General Chemistry Exam from the ACS Examinations Institute
- Autor:
Scott E. Lewis
- Página:
793
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-06.txt
- Documento número 1142184
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Results of a National Survey of Biochemistry Instructors To Determine the Prevalence and Types of Representations Used during Instruction and Assessment
- Autor:
Kimberly J. Linenberger
Thomas A. Holme
- Página:
800
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-06.txt
- Documento número 1142185
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Application of the Covalent Bond Classification Method for the Teaching of Inorganic Chemistry
- Autor:
Malcolm L. H. Green
Gerard Parkin
- Página:
807
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-06.txt
- Documento número 1142186
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Computational Chemistry Activities To Promote Learning and Retention in a Secondary School General Chemistry Setting
- Autor:
Joseph W. Ochterski
- Página:
817
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-06.txt
- Documento número 1142187
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Problem Solving-Cooperative Learning Approach To Improve Students’ Skills for Interpreting 1H NMR Spectra of Unknown Compounds in an Organic Spectroscopy Course
- Autor:
Rihab F. Angawi
- Página:
823
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-06.txt
- Documento número 1142188
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo