1. importsource = "00219584-2015-08.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

Examining the Impact of Chemistry Education Research Articles from 2007 through 2013 by Citation Counts

Autor:

Li Ye

Scott E. Lewis

Jeffrey R. Raker

Página:

1299

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142677
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Building an Understanding of How Model-Based Inquiry Is Implemented in the High School Chemistry Classroom

Autor:

Katarina Dass

Michelle L. Head

Gregory T. Rushton

Página:

1306

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142678
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Applying Modeling Instruction to High School Chemistry To Improve Students’ Conceptual Understanding

Autor:

Larry Dukerich

Página:

1315

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142679
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Promoting Student Development of Models and Scientific Inquiry Skills in Acid–Base Chemistry: An Important Skill Development in Preparation for AP Chemistry

Autor:

Cara Hale-Hanes

Página:

1320

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142680
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Writing-to-Learn the Nature of Science in the Context of the Lewis Dot Structure Model

Autor:

Ginger V. Shultz

Anne Ruggles Gere

Página:

1325

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142681
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo