- importsource = "00219584-2015-08.txt"
- Artículo:
Examining the Impact of Chemistry Education Research Articles from 2007 through 2013 by Citation Counts
- Autor:
Li Ye
Scott E. Lewis
Jeffrey R. Raker
- Página:
1299
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142677
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building an Understanding of How Model-Based Inquiry Is Implemented in the High School Chemistry Classroom
- Autor:
Katarina Dass
Michelle L. Head
Gregory T. Rushton
- Página:
1306
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142678
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applying Modeling Instruction to High School Chemistry To Improve Students’ Conceptual Understanding
- Autor:
Larry Dukerich
- Página:
1315
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142679
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Student Development of Models and Scientific Inquiry Skills in Acid–Base Chemistry: An Important Skill Development in Preparation for AP Chemistry
- Autor:
Cara Hale-Hanes
- Página:
1320
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142680
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Writing-to-Learn the Nature of Science in the Context of the Lewis Dot Structure Model
- Autor:
Ginger V. Shultz
Anne Ruggles Gere
- Página:
1325
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142681
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo