- importsource = "00368075-2012-03-02.txt"
- Artículo:
The Effects of Experience and Attrition for Novice High-School Science and Mathematics Teachers
- Autor:
Gary T. Henry
C. Kevin Fortner
Kevin C. Bastian
- Resumen:
New teachers face a steep learning curve, and those who fall off tend to leave teaching.
- Página:
1118
- Publicación:
Science
- Volúmen:
335
- Número:
6072
- Fecha:
2 marzo 2012
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2012-03-02.txt
- Documento número 442453
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comment on “Phonemic Diversity Supports a Serial Founder Effect Model of Language Expansion from Africa”
- Autor:
T. Florian Jaeger
Daniel Pontillo
Peter Graff
- Página:
1042
- Publicación:
Science
- Volúmen:
335
- Número:
6072
- Fecha:
2 marzo 2012
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2012-03-02.txt
- Documento número 442454
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Response to Comment on “Phonemic Diversity Supports a Serial Founder Effect Model of Language Expansion from Africa”
- Autor:
Quentin D. Atkinson
- Página:
1042
- Publicación:
Science
- Volúmen:
335
- Número:
6072
- Fecha:
2 marzo 2012
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2012-03-02.txt
- Documento número 442455
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Flame Challenge
- Autor:
Alan Alda
- Página:
1019
- Publicación:
Science
- Volúmen:
335
- Número:
6072
- Fecha:
2 marzo 2012
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2012-03-02.txt
- Documento número 1341829
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Science Podcast
- Resumen:
The show includes the roots of human cumulative culture, microbes that transform waste into energy, peak gold, and more.
- Página:
1126
- Publicación:
Science
- Volúmen:
335
- Número:
6072
- Fecha:
2 marzo 2012
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2012-03-02.txt
- Documento número 1341830
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:35 a. m.
- Enlace directo