- importsource = "03601315-2007-09.txt"
- Artículo:
A quasi-experimental study of three online learning courses in computing
- Autor:
Thomas M. Connolly
Ewan MacArthur
Mark Stansfield
Evelyn McLellan
- Página:
345
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589888
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A BDI approach to infer student’s emotions in an intelligent learning environment
- Autor:
Patricia Augustin Jaques
Rosa Maria Vicari
- Página:
360
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589889
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ICT and learning: Lessons from Australian classrooms
- Autor:
Debra N.A. Hayes
- Página:
385
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589890
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical success factors for e-learning acceptance: Confirmatory factor models
- Autor:
Hassan M. Selim
- Página:
396
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589891
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of motivational scaffolding on procrastinators’ distance learning outcomes
- Autor:
Bruce W. Tuckman
- Página:
414
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589892
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo