- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Investigating acceptance toward mobile learning to assist individual knowledge management: Based on activity theory approach
- Autor:
Liaw, Shu-Sheng
Hatala, Marek
Huang, Hsiu-Mei
- Página:
446
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621098
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of examination methods based on multiple-choice questions and constructed-response questions using personal computers
- Autor:
Ventouras, Errikos
Triantis, Dimos
Tsiakas, Panagiotis
Stergiopoulos, Charalampos
- Página:
455
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621099
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A quantitative multimodal discourse analysis of teaching and learning in a web-conferencing environment – The efficacy of student-centred learning designs
- Autor:
Bower, Matt
Hedberg, John G.
- Página:
462
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621100
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing collaborative knowledge building environments accessible to all learners: Impacts and design challenges
- Autor:
So, Hyo-Jeong
Seah, Lay Hoon
Toh-Heng, Hwee Leng
- Página:
479
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621101
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Towards an efficient training of university faculty on ICTs
- Autor:
Lareki, Arkaitz
de Morentin, Juan Ignacio Martínez
Amenabar, Nere
- Página:
491
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621102
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo