1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Investigating acceptance toward mobile learning to assist individual knowledge management: Based on activity theory approach

Autor:

Liaw, Shu-Sheng

Hatala, Marek

Huang, Hsiu-Mei

Página:

446

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621098
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of examination methods based on multiple-choice questions and constructed-response questions using personal computers

Autor:

Ventouras, Errikos

Triantis, Dimos

Tsiakas, Panagiotis

Stergiopoulos, Charalampos

Página:

455

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621099
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A quantitative multimodal discourse analysis of teaching and learning in a web-conferencing environment – The efficacy of student-centred learning designs

Autor:

Bower, Matt

Hedberg, John G.

Página:

462

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621100
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing collaborative knowledge building environments accessible to all learners: Impacts and design challenges

Autor:

So, Hyo-Jeong

Seah, Lay Hoon

Toh-Heng, Hwee Leng

Página:

479

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621101
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Towards an efficient training of university faculty on ICTs

Autor:

Lareki, Arkaitz

de Morentin, Juan Ignacio Martínez

Amenabar, Nere

Página:

491

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621102
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo