- importsource = "07300301-2011-05.txt"
- Artículo:
Fast simulation of skeleton-driven deformable body characters
- Autor:
Junggon Kim
- Resumen:
We propose a fast physically-based simulation system for skeleton-driven deformable body characters. Our system can generate realistic motions of self-propelled deformable body characters by considering the two-way interactions among the skeleton
- Página:
121
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fast oriented bounding box optimization on the rotation group SO(3,?)
- Autor:
Chia-Tche Chang
- Resumen:
An exact algorithm to compute an optimal 3D oriented bounding box was published in 1985 by Joseph O'Rourke, but it is slow and extremely hard to implement. In this article we propose a new approach, where the computation of the minimal-volume OBB
- Página:
122
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892058
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Enlace directo