- pub = ("Spanish journal of psychology")
- Artículo:
Are Women More Empathetic than Men? A Longitudinal Study in Adolescence
- Autor:
María Vicenta Mestre
Paula Samper
María Dolores Frías
Ana María Tur
- Página:
76
- Publicación:
Spanish Journal of Psychology, The
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2009-01.txt
- Documento número 687560
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early Predictors of Reading in Three Groups of Native Spanish Speakers: Spaniards, Gypsies, and Latin Americans
- Autor:
Carmen López-Escribano
Jesús A. Beltrán
- Página:
84
- Publicación:
Spanish Journal of Psychology, The
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2009-01.txt
- Documento número 687561
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic Goals and Learning Quality in Higher Education Students
- Autor:
Antonio Valle
José C. Núñez
Ramón G. Cabanach
Julio A. González-Pienda
Susana Rodríguez
Pedro Rosário
María A. Muñoz-Cadavid
Rebeca Cerezo
- Página:
96
- Publicación:
Spanish Journal of Psychology, The
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2009-01.txt
- Documento número 687562
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parental Influences on Students’ Self-Concept, Task Value Beliefs, and Achievement in Science
- Autor:
Burcu Senler
Semra Sungur
- Página:
106
- Publicación:
Spanish Journal of Psychology, The
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2009-01.txt
- Documento número 687563
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic Procrastination: Associations with Personal, School, and Family Variables
- Autor:
Pedro Rosário
Marta Costa
José Carlos Núñez
Julio González-Pienda
Paula Solano
Antonio Valle
- Página:
118
- Publicación:
Spanish Journal of Psychology, The
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
11387416
- SrcID:
11387416-2009-01.txt
- Documento número 687564
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:43 a. m.
- Enlace directo