- importsource = "00219584-2015-06.txt"
- Artículo:
Implementing an Equilibrium Law Teaching Sequence for Secondary School Students To Learn Chemical Equilibrium
- Autor:
Marco Ghirardi
Fabio Marchetti
Claudio Pettinari
- Página:
1008
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-06.txt
- Documento número 1142617
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Hybrid Integrated Laboratory and Inquiry-Based Research Experience: Replacing Traditional Laboratory Instruction with a Sustainable Student-Led Research Project
- Autor:
Matthew R. Hartings
Douglas M. Fox
Abigail E. Miller
- Página:
1016
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-06.txt
- Documento número 1142618
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Green Star Metrics To Optimize the Greenness of Literature Protocols for Syntheses
- Autor:
Rita C. C. Duarte
M. Gabriela T. C. Ribeiro
Adélio A. S. C. Machado
- Página:
1024
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-06.txt
- Documento número 1142619
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding Atomic Structure: Is There a More Direct and Compelling Connection between Atomic Line Spectra and the Quantization of an Atom’s Energy?
- Autor:
Robert C. Rittenhouse
- Página:
1035
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-06.txt
- Documento número 1142620
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Walsh Diagrams: Molecular Orbital and Structure Computational Chemistry Exercise for Physical Chemistry
- Autor:
Carrie S. Miller
Mark Ellison
- Página:
1040
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-06.txt
- Documento número 1142621
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo