- importsource = "00029505-2008-04.txt"
- Artículo:
Interactive learning tutorials on quantum mechanics
- Autor:
Singh, Chandralekha
- Página:
400
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
76
- Número:
4 y 5
- Periodo:
abril – mayo 2008
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2008-04.txt
- Documento número 641086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing and researching PhET simulations for teaching quantum mechanics
- Autor:
Mckagana, S. B.
Perkins, K. K.
Dubson, M.
Malley, C.
Reid, S.
Lemaster, R.
Wieman, C. E.
- Página:
406
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
76
- Número:
4 y 5
- Periodo:
abril – mayo 2008
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2008-04.txt
- Documento número 641087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Symbolic manipulators affect mathematical mindsets
- Autor:
Bing, Thomas J.
Redish, Edward F.
- Página:
418
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
76
- Número:
4 y 5
- Periodo:
abril – mayo 2008
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2008-04.txt
- Documento número 641088
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing the influence of physical and virtual manipulatives in the context of the Physics by Inquiry curriculum: The case of undergraduate students' conceptual understanding of heat and temperature
- Autor:
Zacharia, Zacharias C.
Constantinou, Constantinos P.
- Página:
425
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
76
- Número:
4 y 5
- Periodo:
abril – mayo 2008
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2008-04.txt
- Documento número 641089
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A model-based view of physics for computational activities in the introductory physics course
- Autor:
BuffIer, Andy
Pillay, Seshini
Lubben, Fred
Fearick, Roger
- Página:
431
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
76
- Número:
4 y 5
- Periodo:
abril – mayo 2008
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2008-04.txt
- Documento número 641090
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:02 a. m.
- Enlace directo