- importsource = "00131784-2009-11.txt"
- Artículo:
Helping self – harming students
- Autor:
Matthew D. Selekman
- Resumen:
What fuels the self – harming behaviours amond adolescents today?
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Succes with less stress
- Autor:
Jerusha Conner
Denise Pope
Mollie Galloway
- Resumen:
Students confirm that schoolwork is a number one stressor
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635308
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why we should not cut P.E
- Autor:
Stewart G. Trost
Hans van der Mars
- Resumen:
Reasearch documents the link between physical activity and school performance
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635309
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Saving Marvin Sweettooth
- Autor:
Shannon O’ Grady
- Resumen:
Students learned a lot about nutrition when they debated how to help a ficticious
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635310
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A place for healthy risk – taking
- Autor:
Laura Warner
- Resumen:
This wellness program prompts adolescents encountering challenges to reach beyond their initial reaction
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2009 – Enero 2010
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-11.txt
- Documento número 635311
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:21 a. m.
- Enlace directo