- importsource = "00219584-2014-05.txt"
- Artículo:
The Advanced Interdisciplinary Research Laboratory: A Student Team Approach to the Fourth-Year Research Thesis Project Experience
- Autor:
Paul A. E. Piunno
Cleo Boyd
Virginijus Barzda
- Página:
655
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142152
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Undergraduate STEM Education at a Historically Black College and University through Research Experience
- Autor:
Sayo O. Fakayode
Mamudu Yakubu
Olasumbo M. Adeyeye
- Página:
622
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142153
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing Dispersion Interactions
- Autor:
Elinor Gottschalk
Bhawani Venkataraman
- Página:
666
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142154
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Audience Response Systems during Interactive Lectures To Promote Active Learning and Conceptual Understanding of Stoichiometry
- Autor:
Sandra Cotes
José Cotuá
- Página:
673
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142155
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of Screen Capture To Produce Media for Organic Chemistry
- Autor:
John G. D’Angelo
- Página:
678
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142156
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo