- importsource = "03601315-2008-01.txt"
- Artículo:
Shaping computer-based support for curriculum developers
- Autor:
Susan McKenney
- Página:
248
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823090
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors that influence student teacher’s interest to achieve educational technology standards
- Autor:
Dj. Kadijevich
Lenni Haapasalo
- Página:
262
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823091
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the use of learning objects in Australian and New Zealand schools
- Autor:
Renato Schibeci
David Lake
Rob Phillips
Kate Lowe
Rick Cummings
- Página:
271
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823092
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pedagogical utilization and assessment of the statistic online computational resource in introductory probability and statistics courses
- Autor:
Ivo D. Dinov
Juana Sanchez
Nicolas Christou
- Página:
284
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823093
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing, visualizing, and discussing algorithms within a CS 1 studio experience: An empirical study
- Autor:
Christopher D. Hundhausen
Jonathan L. Brown
- Página:
301
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823094
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo