1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Multiplayer online games as educational tools: Facing new challenges in learning

Autor:

Paraskeva, Fotini

Mysirlaki, Sofia

Papagianni, Aikaterini

Página:

498

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621103
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Explaining and predicting users’ continuance intention toward e-learning: An extension of the expectation–confirmation model

Autor:

Lee, Ming-Chi

Página:

506

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621104
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A child’s power in game-play

Autor:

McLeod, Julie

Lin, Lin

Página:

517

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621105
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is the unfolding of the group discussion off-pattern? Improving coordination support in educational forums using mobile devices

Autor:

Gerosa, Marco Aurélio

Filippo, Denise

Pimentel, Mariano

Fuks, Hugo

Lucena, Carlos J.P.

Página:

528

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621106
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Marking student programs using graph similarity

Autor:

Naudé, Kevin A.

Greyling, Jean H.

Vogts, Dieter

Página:

545

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621107
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo