- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Multiplayer online games as educational tools: Facing new challenges in learning
- Autor:
Paraskeva, Fotini
Mysirlaki, Sofia
Papagianni, Aikaterini
- Página:
498
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621103
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Explaining and predicting users’ continuance intention toward e-learning: An extension of the expectation–confirmation model
- Autor:
Lee, Ming-Chi
- Página:
506
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621104
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A child’s power in game-play
- Autor:
McLeod, Julie
Lin, Lin
- Página:
517
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621105
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is the unfolding of the group discussion off-pattern? Improving coordination support in educational forums using mobile devices
- Autor:
Gerosa, Marco Aurélio
Filippo, Denise
Pimentel, Mariano
Fuks, Hugo
Lucena, Carlos J.P.
- Página:
528
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621106
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Marking student programs using graph similarity
- Autor:
Naudé, Kevin A.
Greyling, Jean H.
Vogts, Dieter
- Página:
545
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621107
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo