- isn = "00144029"
- Artículo:
Beyond section 504: Satisfaction and empowerment of students with Disabilities in higher education
- Autor:
Michael West
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568765
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The risk screening test: Using kindergarten teachers’ ratings to Predict future placement in resource classrooms
- Autor:
J. Michael Coleman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568766
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality of life as a conceptual framework for evaluating transition Outcomes
- Autor:
Andrew S. Halpern
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568767
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality of life as context for planning and evaluation of services For people with disabilities
- Autor:
Ruth E. Dennis
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568768
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gifted girls in a rural community: Math attitudes and career options
- Autor:
Julie Lamb
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo