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Artículo:

Lessons from Toyota's Long Orive

Autor:

Katsuaki Watanabe

Thomas A. Stewart

Anand P. Raman

Resumen:

Toyota's president explains why the automaker must combine radical change and continuous ¡mprovement if it wants to remain one of the world's leading companies.

Página:

74

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751818
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm

Autor:

GeoffreyA. Moore

Resumen:

Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young.

Página:

84

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751819
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

Building a Leadership Brand

Autor:

Dave Ulrich

Norm Smallwood

Resumen:

A reputation for producing good leaders time and again ¡s part of a strong company brand. To build that kind of enduring capability, firms must do more than focus on the traits of individual leaders. They need to follow five key strategies.

Página:

92

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751820
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

If Brands Are Built over Years, Why Are They Managed over Quarters?

Autor:

Leonard M. Lodish

Cari F. Mela

Resumen:

Your product may fly off the shelves during a price promotion, but those discounts could ultimately damage your brand. Don't be blinded by short-term sales data. Instead, watch a dashboard of long-term measures to protect your brand and your profit margins.

Página:

104

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751821
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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Artículo:

The Making otan Expert

Autor:

K. Anders Ericsson

Michael J. Prietula

EdwardT. Cokely

Resumen:

To become an expert, you must discard the myth that genius is born, not made. Scientific research overwhelnningly shows that élite performance comes primarily from years of practice, dedicated coaching, and relentless effortto understand and correct mistakes.

Página:

114

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 751822
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:07 a. m.
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