- pub = ("Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia")
- Artículo:
The effects of presentation format for behavior modeling of interpersonal skills in online instruction
- Autor:
Min Young Doo
- Página:
213
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-03.txt
- Documento número 251862
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applying the technology acceptance model (TAM) to educational hypermedia
- Sub título:
A field study
- Autor:
Yuan Gao
- Página:
237
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-03.txt
- Documento número 251863
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What is video good for?
- Autor:
Matthew Koehler
Aman Yadav
Michael Phillips
- Resumen:
Examining how media and story genre interact
- Página:
249
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-03.txt
- Documento número 251864
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adventures in evaluation
- Autor:
Bradley Shrimpton
Rosalind Hurworth
- Resumen:
Reviewing a CD-Rom based adventure game designed for young people recovering from psychosis
- Página:
273
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-03.txt
- Documento número 251865
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concept mapping
- Autor:
Gregory R. MacKinnon
Mike Keppell
- Resumen:
A unique means for negotiating meaning in professional studies
- Página:
291
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-03.txt
- Documento número 251866
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo