1. pub = ("Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia")
Se encontraron 537 resultados.
Artículo:

The effects of presentation format for behavior modeling of interpersonal skills in online instruction

Autor:

Min Young Doo

Página:

213

Publicación:

Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia

Volúmen:

14

Número:

3

Año:

2005

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2005-03.txt

  • Documento número 251862
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Applying the technology acceptance model (TAM) to educational hypermedia

Sub título:

A field study

Autor:

Yuan Gao

Página:

237

Publicación:

Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia

Volúmen:

14

Número:

3

Año:

2005

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2005-03.txt

  • Documento número 251863
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What is video good for?

Autor:

Matthew Koehler

Aman Yadav

Michael Phillips

Resumen:

Examining how media and story genre interact

Página:

249

Publicación:

Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia

Volúmen:

14

Número:

3

Año:

2005

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2005-03.txt

  • Documento número 251864
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adventures in evaluation

Autor:

Bradley Shrimpton

Rosalind Hurworth

Resumen:

Reviewing a CD-Rom based adventure game designed for young people recovering from psychosis

Página:

273

Publicación:

Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia

Volúmen:

14

Número:

3

Año:

2005

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2005-03.txt

  • Documento número 251865
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Concept mapping

Autor:

Gregory R. MacKinnon

Mike Keppell

Resumen:

A unique means for negotiating meaning in professional studies

Página:

291

Publicación:

Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia

Volúmen:

14

Número:

3

Año:

2005

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2005-03.txt

  • Documento número 251866
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
  • Enlace directo