- pub = ("School Psychology Quaterly")
- Artículo:
There's no cure for the common cold, but you can try to avoid getting one
- Autor:
Mark A Lyon
- Página:
325
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424344
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lessons from the field of school reform: A review of Slavin and Madden's (2001) Success for All
- Autor:
Jean A Baker
- Página:
331
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424345
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance
- Autor:
Scott P Ardoin
Shannon M Suldo
Joseph Witt
Seth Aldrich
Erin McDonald
- Página:
1
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424346
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students
- Autor:
Jeff R Klein
Shane R Jimerson
- Página:
23
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424347
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WISC-III Core Profiles for Students Referred or Found Eligible for Special Education and Gifted Programs
- Autor:
Bettina Rae Robinson
Patti L Harrison
- Página:
51
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424348
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo