1. pub = ("School Psychology Quaterly")
Se encontraron 159 resultados.
Artículo:

There's no cure for the common cold, but you can try to avoid getting one

Autor:

Mark A Lyon

Página:

325

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424344
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Lessons from the field of school reform: A review of Slavin and Madden's (2001) Success for All

Autor:

Jean A Baker

Página:

331

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

17

Número:

3

Periodo:

otoño 2002

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2002-03.txt

  • Documento número 424345
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance

Autor:

Scott P Ardoin

Shannon M Suldo

Joseph Witt

Seth Aldrich

Erin McDonald

Página:

1

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424346
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students

Autor:

Jeff R Klein

Shane R Jimerson

Página:

23

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424347
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WISC-III Core Profiles for Students Referred or Found Eligible for Special Education and Gifted Programs

Autor:

Bettina Rae Robinson

Patti L Harrison

Página:

51

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424348
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo