- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
The Khat and Meow Meow Tale: Teaching the Relevance of Chemistry through Novel Recreational Drugs
- Autor:
Suzanne Fergus
Kathryn Kellett
Ute Gerhard
- Página:
843
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142582
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quantitative Analysis of Heavy Metals in Children’s Toys and Jewelry: A Multi-Instrument, Multitechnique Exercise in Analytical Chemistry and Public Health
- Autor:
Lauren E. Finch
Margot M. Hillyer,
Michael C. Leopold
- Página:
849
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142583
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comprehensive Application To Assist in Acid–Base Titration Self-Learning: An Approach for High School and Undergraduate Students
- Autor:
David González-Gómez
Diego Airado Rodríguez
Florentina Cañada-Cañada
- Página:
855
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142584
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Least Squares for Error Propagation
- Autor:
Joel Tellinghuisen
- Página:
864
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142585
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Playing an Electron Transport System Game to Improve Health Students’ Learning
- Autor:
Colleen Conway
Maureen Leonard
- Página:
871
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-05.txt
- Documento número 1142586
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
- Enlace directo