1. importsource = "00280836-2005-06-09.txt"
Se encontraron 104 resultados.
Artículo:

French lessons and French biotech

Autor:

Paul Smaglik

Página:

849

Sección:

New postdoc award promotes collaboration between North American

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Número:

7043

Fecha:

09Junio2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-09.txt

  • Documento número 293990
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting schooled

Autor:

Kendall Powell

Resumen:

To juggle teaching and research, classroom veterans advise beginners to draw on mentors and all the resources they can find.

Página:

850

Sección:

New postdoc award promotes collaboration between North American

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Número:

7043

Fecha:

09Junio2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-09.txt

  • Documento número 293991
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:57:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

All or nothing at Fermilab

Resumen:

These days, it takes a brave laboratory to hitch its future to the construction of a brand-new particle accelerator — but Fermilab has elected to do just that.

Página:

713

Sección:

Editorials

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Número:

7043

Fecha:

09Junio2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-09.txt

  • Documento número 1192809
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Kyoto — the sequel

Resumen:

Better knowledge of the carbon cycle could provide a basis for future climate-change agreements.

Página:

713

Sección:

Editorials

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Número:

7043

Fecha:

09Junio2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-09.txt

  • Documento número 1192810
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Talent worth nurturing

Resumen:

More should be done to draw people with disabilities into scientific careers.

Página:

714

Sección:

Editorials

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Número:

7043

Fecha:

09Junio2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-09.txt

  • Documento número 1192811
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:32:18 a. m.
  • Enlace directo