- importsource = "03601315-2008-01.txt"
- Artículo:
Using a cognition-motivation-control view to assess the adoption intention for Web-based learning
- Autor:
Hung-Pin Shih
- Página:
327
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823095
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a voting system in conjunction with interactive whiteboard technology to enhance learning in the English language classroom
- Autor:
Euline Schmid Cutrim
- Página:
338
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823096
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adaptable learning assistant for item bank management
- Autor:
Atorn Nuntiyagul
Kanlaya Naruedomkul
Nick Cercone
Damras Wongsawang
- Página:
357
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823097
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative spaces for GIS-based multimedia cartography in blended environments
- Autor:
Shivanand Balram
Suzana Dragi?evi?
- Página:
371
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823098
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relationships between Web usability and students’ perceived learning in Web-based multimedia (WBMM) tutorials
- Autor:
Thomas P. Mackey
Jinwon Ho
- Página:
386
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823099
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo