1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

A new Moodle module supporting automatic verification of VHDL-based assignments

Autor:

Gutiérrez, Eladio

Trenas, María A.

Ramos, Julián

Corbera, Francisco

Romero, Sergio

Página:

562

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621108
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in computer attitudes and the choice of technology-related occupations in a sample of secondary students in Spain

Autor:

Sáinz, Milagros

López-Sáez, Mercedes

Página:

578

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621109
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mining LMS data to develop an “early warning system” for educators: A proof of concept

Autor:

Macfadyen, Leah P.

Dawson, Shane

Página:

588

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621110
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Extending the TAM model to explore the factors that affect Intention to Use an Online Learning Community

Autor:

Liu, I-Fan

Chen, Meng Chang

Sun, Yeali S.

Wible, David

Kuo, Chin-Hwa

Página:

600

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621111
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Laptopers in an educational practice: Promoting the personal learning situation

Autor:

Lindroth, Tomas

Bergquist, Magnus

Página:

311

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 983860
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo