- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
A new Moodle module supporting automatic verification of VHDL-based assignments
- Autor:
Gutiérrez, Eladio
Trenas, María A.
Ramos, Julián
Corbera, Francisco
Romero, Sergio
- Página:
562
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621108
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender differences in computer attitudes and the choice of technology-related occupations in a sample of secondary students in Spain
- Autor:
Sáinz, Milagros
López-Sáez, Mercedes
- Página:
578
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621109
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mining LMS data to develop an “early warning system” for educators: A proof of concept
- Autor:
Macfadyen, Leah P.
Dawson, Shane
- Página:
588
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621110
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Extending the TAM model to explore the factors that affect Intention to Use an Online Learning Community
- Autor:
Liu, I-Fan
Chen, Meng Chang
Sun, Yeali S.
Wible, David
Kuo, Chin-Hwa
- Página:
600
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621111
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Laptopers in an educational practice: Promoting the personal learning situation
- Autor:
Lindroth, Tomas
Bergquist, Magnus
- Página:
311
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 983860
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
- Enlace directo