- isn = "09528733"
- Artículo:
From 'Different but Equal' to 'Equal but Different': Finnish AMKs in the Bologna Process
- Autor:
Sakari Ahola
- Página:
173
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
June 2006
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2006-02.txt
- Documento número 190423
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stratification and Diversity in the Expanded System of Higher Education In Israel
- Autor:
Hanna Ayalon
Abraham Yogev
- Página:
187
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
June 2006
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2006-02.txt
- Documento número 190424
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Regionalism in Hiring Practices of University Business Schools: A Canadian Study
- Autor:
Peter Knight
Ina Freeman
- Página:
205
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
June 2006
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2006-02.txt
- Documento número 190425
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Examination of the School-to-Work Transitions of Male and Female College and University Graduates of Applied and Liberal Arts Programs in Canada
- Autor:
David Walters
- Página:
225
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
June 2006
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2006-02.txt
- Documento número 190426
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Utopia, University and Architecture: A Journey that Changed the Design of Contemporary Universities
- Autor:
Pablo Campos Calvo-Sotelo
- Página:
251
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
June 2006
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2006-02.txt
- Documento número 190427
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo