- pub = ("INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621")
- Artículo:
Unlike tracking clickstream behavior which can Help e-retaiers sell "low-hanging fruit" such as CDs books web mining analysis fosters repeated Online sales by uncovering customers' preferences Rates of consumption behaviors lifestyles in the Offline world How does it work?.
- Autor:
Jesus Mena
- Página:
34
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-08INTEL.TXT
- Documento número 1501822
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
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- Artículo:
Observational sciences which try to uncover how Complex things works through knowledge discovery Have been around for 4500 years Can data warehouse Practitioners learn anything from the hard lessons of History?
- Autor:
Steven Johnston
- Página:
42
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
4
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-08INTEL.TXT
- Documento número 1501823
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:20 p. m.
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- Artículo:
A new emphasis on short delivery cycles, scalability to support extremely large user populations, and sharing processes and information among applications has changed software development dramatically Clearly, project teams have to manage requirements in a whole new way.
- Autor:
TOM SPITZER
- Página:
26
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
5
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-27INTEL.TXT
- Documento número 1501824
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:46 p. m.
- Creado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:46 p. m.
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- Artículo:
If Web-based BB processes are to be fully realized a simple more affordable means of automatically exchanging data among business entities is are absolute requirement The XML-based Simple Object Access Protocol could be the best solution available.
- Autor:
GREG BARISH
- Página:
38
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
5
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-27INTEL.TXT
- Documento número 1501825
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:46 p. m.
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- Artículo:
In any service-based business cultivating customer relationships through multiple channels is a competitive advantage. But delivery service businesses which have razor thin margins are a particularly good example of the value of seamlessly integrated multichannel customer relationship management.
- Autor:
HISHAM ALAM
- Página:
44
- Publicación:
INTELLIGENT ENTERPRISE ISSN 15243621
- Volúmen:
4
- Número:
5
- Periodo:
MARCH 2001
- SrcID:
2001-03-27INTEL.TXT
- Documento número 1501826
- Actualizado el miércoles, 19 de mayo de 2021 01:56:46 p. m.
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