- pub = ("Journal of chemical Education")
- Artículo:
Forget quant for freshmen
- Autor:
Mel Gorman
- Página:
108
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1971
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1971-02.txt
- Documento número 232861
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Automated continuous flow analysis in the undergraduate curriculum
- Autor:
Robert F. Comte
Arthur M. Norregaard
Hans Veening
- Página:
110
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1971
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1971-02.txt
- Documento número 232862
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Models for demonstrating overlap and intermolecular repulsions
- Autor:
John S. Meek
- Página:
112
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1971
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1971-02.txt
- Documento número 232863
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Abridged qualitative analysis with limited reagents
- Autor:
Martin L. Thompson
John W. Bixler
- Página:
113
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1971
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1971-02.txt
- Documento número 232864
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The vapor pressure of water. A good reference system?
- Autor:
Jovan Pupezin
Gabor Jancso
W. Alexander Van Hook
- Página:
114
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1971
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1971-02.txt
- Documento número 232865
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:36 p. m.
- Enlace directo