- isn = "03054985"
- Artículo:
Making science education evidence-based? Reflections on a Teaching and Learning Research Programme (TLRP) study
- Autor:
Anna Traianou
Martyn Hammersley
- Página:
461
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 796971
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research and practice in science education: a response to Traianou and Hammersley
- Autor:
Robin Millar
John Leach
Jonathan Osborne
Mary Ratcliffe
- Página:
483
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 796972
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making science education evidence-based? A brief reply to Millar, Leach, Osborne and Ratcliffe
- Autor:
Anna Traianou
Martyn Hammersley
- Página:
489
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-04.txt
- Documento número 796973
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Randomised controlled trial of incentives to improve attendance at adult literacy classes
- Autor:
Greg Brooks
Maxine Burton
Pam Cole
Jeremy Miles
Carole Torgerson
David Torgerson
- Página:
493
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796974
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prediction, control and the challenge to complexity
- Autor:
Mike Radford
- Página:
505
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796975
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo