1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Making science education evidence-based? Reflections on a Teaching and Learning Research Programme (TLRP) study

Autor:

Anna Traianou

Martyn Hammersley

Página:

461

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796971
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research and practice in science education: a response to Traianou and Hammersley

Autor:

Robin Millar

John Leach

Jonathan Osborne

Mary Ratcliffe

Página:

483

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796972
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making science education evidence-based? A brief reply to Millar, Leach, Osborne and Ratcliffe

Autor:

Anna Traianou

Martyn Hammersley

Página:

489

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-04.txt

  • Documento número 796973
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Randomised controlled trial of incentives to improve attendance at adult literacy classes

Autor:

Greg Brooks

Maxine Burton

Pam Cole

Jeremy Miles

Carole Torgerson

David Torgerson

Página:

493

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 796974
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prediction, control and the challenge to complexity

Autor:

Mike Radford

Página:

505

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

5

Periodo:

Octubre 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-05.txt

  • Documento número 796975
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
  • Enlace directo