- isn = "03054985"
- Artículo:
A longitudinal study on the stability over time of school and teacher effects on student outcomes
- Autor:
Leonidas Kyriakides
Bert P. M. Creemers
- Página:
521
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796976
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge, skills, competence: European divergences in vocational education and training (VET)—the English, German and Dutch cases
- Autor:
Michaela Brockmann
Linda Clarke
Christopher Winch
- Página:
547
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796977
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The consequences of central examinations on educational quality standards and labour market outcomes
- Autor:
Uschi Backes-Gellner
Stephan Veen
- Página:
569
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796978
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Values in geographic education: the challenge of attending to learners' perspectives
- Autor:
Nick Hopwood
- Página:
589
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796979
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparability of GCSE examinations in different subjects: an application of the Rasch model
- Autor:
Robert Coe
- Página:
609
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 796980
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo