- importsource = "00131784-2005-04.txt"
- Artículo:
Teaching the DIG generation
- Autor:
Lisa Renard
- Resumen:
How blogs and instant messaging can spur reading, writing, and dialoguing
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840657
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting into the game
- Autor:
Henry Jenkins
- Resumen:
How educators can build on the motivational power of electronic games
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840658
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On the minds of middle schoolers
- Autor:
Erika Daniels
- Resumen:
Students tell teachers their top concerns about school
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840659
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moving out of middle school
- Autor:
Nancy B. Mizelle
- Resumen:
To ensure high school success, make the middle school program challenging and supportive
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840660
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Easing the transition to high school
- Autor:
Joan Lampert
- Resumen:
A freshman advisory program urges students to connect to school resources and activities
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 840661
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo