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Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

The Top Line

Autor:

Thomas A. Stewart

Resumen:

Talk about counterintuitive: Of all the topics in the field of business, sales has probably gotten the least attention from serious researchers. The marketing departments of A-list business schools are thick with faculty and rich with ideas—but few of them have offered much in the way of a sales curriculum

Página:

10

Sección:

Best of HBR

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 1080511
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:43 a. m.
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Artículo:

A Portfolio Approach to Sales

Autor:

Robert C. Dudley

Das Narayandas

Resumen:

What do sales reps at some of today’s biggest B2B vendors have in common with Fuller Brush men of yore? They both have relied on the foot-in-the-door approach to sales: Establish the relationship by leveraging price and performance advantages over competitors, then expand the business by methodically migrating from one adjacent sales opportunity to the next

Página:

16

Sección:

Forethought

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 1080512
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Artículo:

Selling the Sales Force on Automation

Autor:

Mark Cotteleer

Edward Inderrieden

Felissa Lee

Resumen:

Sales force automation (SFA) applications have great potential to enhance companies' sales processes

Página:

18

Sección:

Forethought

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 1080513
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:43 a. m.
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Artículo:

Finding the Weak Links

Autor:

Tom Atkinson

Ron Koprowski

Resumen:

According to a recent survey, top executives are consistently underwhelmed by their companies' sales forces. What can executives do to improve their sales functions? Strive for a full spectrum of excellence

Página:

22

Sección:

Forethought

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 1080514
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:44 a. m.
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Artículo:

Give Me That Old-Time Motivation

Autor:

Walter A. Friedman

Resumen:

People remember the salesman, but rarely is the sales manager recognized in the history books. Still, some old-time sales leadership techniques may hold the key to present-day success

Página:

24

Sección:

Forethought

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 1080515
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