- importsource = "00219584-1981-03.txt"
- Artículo:
Chemistry and the visually handicapped
- Autor:
G. A. Crosby
- Página:
206
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
marzo 1981
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1981-03.txt
- Documento número 1130403
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry and the hearing impaired
- Autor:
John J. Gavin
Edward B. Cain
Robert S. Menchel
- Página:
209
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
marzo 1981
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1981-03.txt
- Documento número 1130404
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mobility handicapped individuals in the college chemistry curriculum: Students, teachers, and researchers
- Autor:
Todd A. Blumenkopf
Anne Barrett Swanson
Robert P. Larsen
- Página:
213
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
marzo 1981
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1981-03.txt
- Documento número 1130405
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A rolling laboratory platform for the mobility handicapped
- Autor:
John T. Moore
Waymons Blair
- Página:
221
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
marzo 1981
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1981-03.txt
- Documento número 1130406
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry and the visually impaired: Available teaching aids
- Autor:
Dorothy Tombaugh
- Página:
222
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
marzo 1981
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1981-03.txt
- Documento número 1130407
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:19 a. m.
- Enlace directo