1. importsource = "00219584-2015-08.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

Asymmetric Epoxidation: A Twinned Laboratory and Molecular Modeling Experiment for Upper-Level Organic Chemistry Students

Autor:

King Kuok (Mimi) Hii

Henry S. Rzepa

Edward H. Smith

Página:

1385

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142692
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Alkaloid-Derived Thioureas in Asymmetric Organocatalysis: A Cooperative Learning Activity in a Project-Based Laboratory Course

Autor:

David Monge

Página:

1390

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142693
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"N-Heterocyclic Carbene-Catalyzed Reaction of Chalcone and Cinnamaldehyde To Give 1,3,4-Triphenylcyclopentene Using Organocatalysis To Form a Homoenolate Equivalent"

Autor:

Barry B. Snider

Página:

1394

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142694
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"Three Dimensional (3D) Printing: A Straightforward, User-Friendly Protocol To Convert Virtual Chemical Models to Real-Life Objects"

Autor:

Sergio Rossi

Maurizio Benaglia

Davide Brenna

Página:

1398

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142695
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Engaging Organic Chemistry Students Using ChemDraw for iPad

Autor:

Layne A. Morsch

Michael Lewis

Página:

1402

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

8

Periodo:

Agosto 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-08.txt

  • Documento número 1142696
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
  • Enlace directo