- importsource = "03601315-2012-04.txt"
- Artículo:
Studying the effectiveness of multi-user immersive environments for collaborative evaluation tasks
- Autor:
Carlos-Miguel Lorenzo
Miguel Ángel Sicilia
Salvador Sánchez
- Página:
1361
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984319
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivating the learning of science topics in secondary school: A constructivist edutainment setting for studying Chaos
- Autor:
Francesca Bertacchini
Eleonora Bilotta
Pietro Pantano
- Página:
1377
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984320
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Erratum to “Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders” [Comput. Educ. 58 (2012) 53–62]
- Autor:
Joseph Mintz
Corinne Branch
Caty March
- Página:
1387
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984321
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo