1. importsource = "00131784-2002-03.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Teacher Talk

Autor:

Regie Routman

Resumen:

Conversation is at the heart of professional development

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573131
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from Japanese Lesson Study

Autor:

Tad Watanabe

Resumen:

Teachers learn to anticipate student responses, observe lessons carefully, and share critiques with colleagues

Página:

36

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573132
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The National Writing Project

Autor:

Ann Lieberman

Diane R. Wood

Resumen:

Distinctive social practices convey norms and create a sense of belonging

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573133
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does It Make a Difference? Evaluating Professional Development

Autor:

Thomas R. Guskey

Resumen:

A guide to effective evaluation of professional development

Página:

45

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573134
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Induction: The Best Form of Professional Development

Autor:

Harry K. Wong

Resumen:

Comprehensive new teacher programs are crucial to train, support, and retain quality teachers

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573135
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo