- importsource = "00131784-2002-03.txt"
- Artículo:
Teacher Talk
- Autor:
Regie Routman
- Resumen:
Conversation is at the heart of professional development
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573131
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from Japanese Lesson Study
- Autor:
Tad Watanabe
- Resumen:
Teachers learn to anticipate student responses, observe lessons carefully, and share critiques with colleagues
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573132
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The National Writing Project
- Autor:
Ann Lieberman
Diane R. Wood
- Resumen:
Distinctive social practices convey norms and create a sense of belonging
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573133
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does It Make a Difference? Evaluating Professional Development
- Autor:
Thomas R. Guskey
- Resumen:
A guide to effective evaluation of professional development
- Página:
45
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573134
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Induction: The Best Form of Professional Development
- Autor:
Harry K. Wong
- Resumen:
Comprehensive new teacher programs are crucial to train, support, and retain quality teachers
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1573135
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo