- importsource = "00131784-2003-02.txt"
- Artículo:
The Effects of High-Stakes Testing on Student Motivation and Learning
- Autor:
Audrey L. Amrein
David C. Berliner
- Resumen:
Having a High-Stakes Test Does Not Mean That A State Can Expect Its Students to Do Well on Other Measures of Achievement. In Addition, Such Tests Can Stifle Student Motivation to Learn
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573230
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Power of Testing
- Autor:
Matthew Gandal
Laura McGiffert
- Resumen:
Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning
- Página:
39
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573231
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Dangers of Testing
- Autor:
Monty Neill
- Resumen:
Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573232
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Seductive Allure of Data
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573233
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Backward Design for Forward Action
- Autor:
Jay McTighe
Ronald S. Thomas
- Resumen:
Here Is a Framework for Using Standards and Essential Questions to Plan Both Curriculum and School Improvement
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573234
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo