1. importsource = "00131784-2003-02.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

The Effects of High-Stakes Testing on Student Motivation and Learning

Autor:

Audrey L. Amrein

David C. Berliner

Resumen:

Having a High-Stakes Test Does Not Mean That A State Can Expect Its Students to Do Well on Other Measures of Achievement. In Addition, Such Tests Can Stifle Student Motivation to Learn

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573230
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Power of Testing

Autor:

Matthew Gandal

Laura McGiffert

Resumen:

Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning

Página:

39

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573231
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Dangers of Testing

Autor:

Monty Neill

Resumen:

Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573232
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Seductive Allure of Data

Autor:

W. James Popham

Resumen:

In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573233
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Backward Design for Forward Action

Autor:

Jay McTighe

Ronald S. Thomas

Resumen:

Here Is a Framework for Using Standards and Essential Questions to Plan Both Curriculum and School Improvement

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573234
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo